Pava behandling af bil
Fra : Tina

Dato : 15-11-05 19:43

Hvordan fjerner man lettest alt det overskydende Pava, der "løber" eller
"sidder" en helt masse steder, hvor det ikke skal være ? Mvh Tina

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-11-05 19:45

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev :

>Hvordan fjerner man lettest alt det overskydende Pava, der "løber" eller
>"sidder" en helt masse steder, hvor det ikke skal være ? Mvh Tina

petroleum / lampeolie virker temmeligt fint

(det letteste, er dog at få andre til det ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Brian

Dato : 15-11-05 19:46

Tina wrote:
> Hvordan fjerner man lettest alt det overskydende Pava, der "løber"
> eller "sidder" en helt masse steder, hvor det ikke skal være ? Mvh

Har du ikke fået en lille flaske væske med, da du hentede bilen
efter behandlingen ?

/Brian

Fra : Tina

Dato : 15-11-05 21:21

> Har du ikke fået en lille flaske væske med, da du hentede bilen
> efter behandlingen ?
>
> /Brian

Jo - og som du skriver "lille" !! Den forslår ikke noget som helst ......
Derfor må der jo prøves med noget alternativt. Mvh Tina

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-11-05 22:38

Tina skriver:

> Jo - og som du skriver "lille" !! Den forslår ikke noget som helst ......

Du skal heller ikke pøse ud over, men fugte en klud med det..... Tag ned
på pavacentret i morgen og spørg dem pænt

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-11-05 22:46

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner man lettest alt det overskydende Pava, der "løber" eller
> "sidder" en helt masse steder, hvor det ikke skal være ? Mvh Tina

Hvis ikke du gider hente flere små flasker hos PAVA, så kan du bruge et
hvilketsomhelst petroleumsprodukt du måtte have - det være sig
grilltændvæske, lampeolie, lugtfri petroleum......
Det er altsammen samme substans som er i de små flasker fra PAVA..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 16-11-05 09:47

Andreas M. Hansen wrote:

> [...]
> grilltændvæske, lampeolie, lugtfri petroleum......
> Det er altsammen samme substans som er i de små flasker fra PAVA..

Og giv den et skvæt i tanken også når du alligevel har flasken åben -
petroleum er nemlig hovedbestanddelen i mange af de produkter der hævder
at rense dyser og ventiler - Redex f.eks. :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2