Vand i bagagerummet og en udu cigaret-tænd~
Fra : Dak

Dato : 15-11-05 17:04

Så blev der konstateret en utæhed i bagage rummet efter at jeg havde foret
den med aviser inden nattens regnvejr. Og sørme om der dagen efter ikke var
drivvådt under betrækket ved venstre baglygte. Nå men da en af pærerne var
blevet skiftet ud for nyligt så gættede jeg på det var isoleringen til
baglygten. Nå men ud i nogen bilgejlere/byggemarked og købe noget
tætningsliste. Det er åbenbart svært at finde en tætningsliste fordi jeg
prøvede 4 steder før jeg valgte at købe en D-liste fra trelleborg til 50kr
for 6m. :-/ som er beregnet til at tætne døre med. Nå men nu afventer jeg
lige at det begynder at regne igen eller evt. jeg lige tager vandslangen og
spuler den i morgen.

Så noget handy work kan jeg da lave.

Ej men så kom det næste gør-det-selv arbejde, Cigaret-tænderen. Umiddelbart
når jeg putter et lys med en cigar-omformer stik så virker den ikke. Den
virker forresten hellere ikke når jeg bare trykker cigaret-dimsen ind. Der
er bare ingen strøm. Umiddelbart ville jeg tro at sikringen/relæet er
sprunget men så skulle cigaret-tænderen hænge sammen med kabinelyset og
nogen andre ting så den er på 25A, er der nogen som kan bekræfte det? Hvis
der er et relæ/sikring eksklusiv for cigar-tænderen, hvor er den så
lokaliseret?

Skal have noget ekstra blåt lys i kabinen og jeg skal helst bruge
cigaret-tænderen da on/of knappen er udformet til en netop cigaret-tænderen.

Dak
Ford Sierra 2.0i DOHC EFI Azur '90 4.dørs + 1 bagageklap + 1 vådt bagagerum