Dobbeltstik til cigarettænder
Fra : Søren R

Dato : 15-11-05 10:59

Hej

Jeg har enkelte gange brug for at kunne tilslutte 2 apparater til min
cigarettænder (Ved godt det kommer til at ligne et cirkus...)

Kan man få et dobbeltstik til cigarettænderen, så man kan gøre dette?
I så fald, hvor får jeg fat i sådan et? har ikke lige umiddelbart
kunnet finde noget på biltema eller T Hansen.

Håber i kan hjælpe
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 11:09

> har ikke lige umiddelbart
> kunnet finde noget på biltema eller T Hansen.
>
> Håber i kan hjælpe

ja da

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76527
http://thansen.dk/product.asp?c=623532175&n=1199147588&pn=1561746206

Du skal da vist ha et browser kursus

Mvh
Morten

Fra : Søren R

Dato : 15-11-05 12:09

On Tue, 15 Nov 2005 11:09:10 +0100, "Juel" <him> wrote:

>ja da
>
>http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76527
>http://thansen.dk/product.asp?c=623532175&n=1199147588&pn=1561746206

Jamen mange tak...tror ikke det er browser kendskab der er problemet,
nok mere fagudtryk eftersom jeg ledte efter noget a la'
"dobbeltstik", hehehe

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 13:11

> Jamen mange tak...tror ikke det er browser kendskab der er problemet,
> nok mere fagudtryk eftersom jeg ledte efter noget a la'
> "dobbeltstik", hehehe

hehe ok np

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 11:28

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man få et dobbeltstik til cigarettænderen, så man kan gøre dette?
> I så fald, hvor får jeg fat i sådan et? har ikke lige umiddelbart
> kunnet finde noget på biltema eller T Hansen.

Så har du ikke ledt det rigtige sted, hint; eludstyr :
http://www.thansen.dk/product.asp?c=623533482&n=1199147588&pn=1215731766

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 11:18

> Så har du ikke ledt det rigtige sted, hint; eludstyr :
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=623533482&n=1199147588&pn=1215731766

du er 20 mins bagud !!

Mvh
Morten

Fra : Brian

Dato : 15-11-05 11:29

Juel wrote:

> du er 20 mins bagud !!

Et af jeres ure passer ihvertfald ikke.

Jørgen smider linket 11.28, og 11.18 skriver du at han er 20 min. bagud

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 11:31

> Et af jeres ure passer ihvertfald ikke.
>
> Jørgen smider linket 11.28, og 11.18 skriver du at han er 20 min. bagud

hehe cool

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 10:03

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> Et af jeres ure passer ihvertfald ikke.
>
> Jørgen smider linket 11.28, og 11.18 skriver du at han er 20 min. bagud

Ja jeg kan heller ikke se hvordan du kan skrive det jeg svarer på før mig

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 15-11-05 19:08

Tom wrote:

> Ja jeg kan heller ikke se hvordan du kan skrive det jeg svarer på før
> mig

Hmm... jeg tror de har lukket dig ud af anstalten et par dage for tidligt

/Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-11-05 19:45

> Hmm... jeg tror de har lukket dig ud af anstalten et par dage for tidligt

For at holde linjen: Han er nok nærmere kommet ud der fra, før end han er
kommet der ind ;).