Til de kloge ford sierra ejere
Fra : Dak

Dato : 14-11-05 16:37

Tak for hjælpen indtil videre.

Nå men nu kigger jeg jo bilen i sømmene og kan konstantere at der sidder
noget i bagagerummet som jeg ikke lige kan greje. Det drejer sog om to
kontakter jeg kan hive ca. 1-2cm ud. De sidder lige på indersiden af "taget"
i bagagerummet og stikker lidt ud. Det er ligesom man hiver i en wire som
gør et eller andet men har ingen anelse hvad?!? :-/ har hevet i dem et par
gange men uden videre effekt. Dens ledning/wire går ind mod bagsædet.

Hvad er de til? og hvordan virker de?

Dak
Ford Sierra 2.0i DOHC Azur 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-11-05 16:39

Dak wrote:
> [...]
> anelse hvad?!? :-/ har hevet i dem et par gange men uden videre
> effekt. Dens ledning/wire går ind mod bagsædet.

De er til at lægge bagsæde ryglænet ned, så du får et større bagagerum.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Dak

Dato : 14-11-05 16:58

> De er til at lægge bagsæde ryglænet ned, så du får et større bagagerum.

Okay, ja det er jo altid svært at se skoven for bare træer...

Fra : Gasse

Dato : 15-11-05 22:14

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, ja det er jo altid svært at se skoven for bare træer...

Og i morgen skal vi lære om gear-kassen LOOL