Hvad skal jeg give?
Fra : carsten

Dato : 12-01-06 11:18

Hej med jer.
Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
Det skal ikke være parfume.
Det skal være en ORGINAL gave.
Hun er 33 år.
Nogen ideer?

Fra : F.Hansen

Dato : 12-01-06 11:28

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]
Tatovering.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 11:32

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]

Kvinder er vilde med at få undertøj og smykker.....

Hmm.....måske ikke originalt nok?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : carsten

Dato : 12-01-06 12:29

> Kvinder er vilde med at få undertøj og smykker.....
>
> Hmm.....måske ikke originalt nok?

Tak for svarene !

Naaa - er der andre forslag. Det må gerne være noget uortodokst

Fra : Gert

Dato : 12-01-06 12:52

On Thu, 12 Jan 2006 12:28:46 +0100, "carsten" <try.to@guess.who>
wrote:

>Naaa - er der andre forslag. Det må gerne være noget uortodokst

Et faldskærmsudspring..
En omgang kropsmassage..

Fra : Alice M

Dato : 12-01-06 15:49

> Et faldskærmsudspring..
> En omgang kropsmassage..

Jeg har så fået en bobslædetur i Lillehammer ved min svigerforældre i
julegave... Mon de vil af med mig? :)

Jeg synes at forslaget om kropsmassage lyder godt.
Eller en tur i teateret - det er altid en oplevelse.

AliceM

Fra : Tina

Dato : 12-01-06 12:36

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]

Hvad med en overraskelses middag for to et romatisk sted?

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 12:50

> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]

synd du kun har en plovmand, ellers ville sådan et spa ophold jo være sagen
men manucure, ansigtshansker massage og det hele..

Mvh
Morten

Fra : T.

Dato : 12-01-06 20:15

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]
Tyrkisk massage ved Holbæk fjord, det er bare skide godt, for det beløb er
det lige før der kan blive til jer begge 2 på samme tid.

Hilsen

Fra : Henning

Dato : 15-01-06 23:09

>Tyrkisk massage ved Holbæk fjord, det er bare skide godt, for det beløb er
>det lige før der kan blive til jer begge 2 på samme tid.

Har du en nærmere beskrivelse/adresse?

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 17-01-06 22:53

Henning wrote:

> Har du en nærmere beskrivelse/adresse?

http://www.sidesporet.dk/tyrkiskbad/new/

mvh.
Henk

Fra : Nette

Dato : 12-01-06 22:02

"carsten" skrev

> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]

En mandekalender med dig selv?

Nette

Fra : Toby Micklethwait

Dato : 12-01-06 15:28

In article <43c64277$0$15784$14726298@news.sunsite.dk>, Juel
<him@?.?> writes
>ansigtshansker massage
You could rub her feet. Some men never do this, I am told.
--
Toby Micklethwait www.tobs.org tel:01932-873557 Car:07941628693

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 14:10

"Toby Micklethwait" <toby@micklethwait.demon.co.uk> skrev i en meddelelse
> You could rub her feet. Some men never do this, I am told.

Have you ever smelled my wifes feet?

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 19:48

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]

Hvad endte det med - hvis du altså har fundet ud af det?

Fra : T.

Dato : 16-01-06 18:21

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Jeg vil gerne give min kæreste en unik gave (ca. 500 kr).
> [...]

Her er det du søger, og jeg kan sige til dig at det er rigtig godt, fik det
i gave af min kone da vi havde bryllupsdag i sommers.

Fra : marlene

Dato : 14-02-06 23:06

det er rigtig lækkert
de har en pakke med massage, og middag på vandrehjemmet.
husker ikke helt pris måske 300,- pr. pers.
tiden står stille i ren velvære.