D&D 3.ed: RPG players/GM's in Aalborg Want~
Fra : rollespilaalborg

Dato : 12-06-01 09:41

Vi er en lille gruppe i Aalborg - i alderen 22 til 28 år - som starter
en ny kampagne op i Forgotten Realms. I den forbindelse søger vi 2-3
nye spillere over 20 år.

Om du har kendskab til reglerne i D&D eller har prøvet rollespil før
er af mindre betydning. Vi forventer imidlertid spillerene er
motiveret og ikke bange for, at "rollespille" sin karakter. Desuden
skal du være seriøs, engageret og være instillet på at møde op når der
indkaldes til spilleaftner.

Er der en GM gemt derude, som har mod på at starte en kampagne op
(ikke nødvendigvis i the Realms, men dog kun D&D 3.ed), er du også
meget velkommen til at skrive.

Har du fået lyst til at høre nærmere, så skriv lidt om dine
forudsætninger og forventninger til følgende:

rollespilaalborg@hotmail.com

Fra : Simon

Dato : 12-06-01 11:36

Som jeg skrev i min mail, er jeg klar :)

Simon