Erfaring med Devil Slip-on søges
Fra : Søren

Dato : 12-06-01 09:02

Hej

Min ZXér er lidt tam i lyden, og jeg kunne godt tænke mig lidt mere træk i
mellemområdet. Jeg er derfor blevet anbefalet en Devil slip-on + Jet Kit +
KN filter. Operationen kommer til at koste ca. kr.9.000 - kr. 10.000. Det
skal monteres på en Kawasaki ZX6R. Har I nogle erfaringer med Devil. Er der
et mærke f.eks. Leo Vinci eller andre der er bedre (lydmæssigt) Alle svar
modtages med tak.

Løftet venstre fra Søren

Fra : Mads Lund

Dato : 12-06-01 09:51

De Devil's der florerer i min omgangskreds er relativt åbenmundede ifht. det
der ellers bruges (eks Akrapovic) Men lyden er ikke så belastende, da tonen
er dyb (kommer måske også af at det er en ZX10R den sidder på)

Kvaliteten er ok, men kulfiberrøret er ved at se noget brugt ud (den er ca 3
år gammel)

Mads Lund
Ninja9RT, Renegade udstødning