Antiterrorpakken
Fra : Anders P.

Dato : 23-01-06 18:30

Hej

Jeg husker fra debatten i 2001 om antiterrorpakken, at den mht. logning
af internettrafik var stort set ubrugelig, da mange skoler og
biblioteker o. lign. var undtaget hvis antallet af brugere/maskiner bare
var tilstrækkeligt lille. Desværre er det er mig umuligt vha. Google at
finde de faktiske tal der afgør hvorvidt de er logningspligtige eller ej
- er der nogen der ligger inde med et link der kan fortælle mig hvornår
man har pligt til at logge trafikdata?

Pft. Anders

Fra : Peter Mogensen

Dato : 24-01-06 11:45

Anders P. wrote:
> [...]
> finde de faktiske tal der afgør hvorvidt de er logningspligtige eller ej
> - er der nogen der ligger inde med et link der kan fortælle mig hvornår

Jeg mener at alt under 100 brugere var fritaget.

Nu er det jo langt fra sikkert at den danske implementation af
EU-direktivet bliver det samme som, der stod i logningsbekendtgørelsen.
Men Bolignetforeningen har en mængde data om det:

http://bolignetforeningen.dk/

Peter