Besked om Vulnerability MS05-046
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 13:55

Hej,

Får en besked fra Panda Antivirus software om en "Vulnerability MS05-046".

Hvad er det ?

Hvorfor kan den ikke downloades fra MS update ?

/ Muster

Fra : Palle Hansen

Dato : 23-01-06 14:15

Muster wrote:

> Får en besked fra Panda Antivirus software om en "Vulnerability MS05-046".
> Hvad er det ?
> Hvorfor kan den ikke downloades fra MS update ?

google leder til denne side
http://www.microsoft.com/technet/security/Bulletin/MS05-046.mspx

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 12:18

> google leder til denne side
> http://www.microsoft.com/technet/security/Bulletin/MS05-046.mspx

Ja, den har jeg også fundet, men jeg har ikke fået svar på mit spørgsmål:

Hvorfor skal man finde den på Google?
Hvad er det, hvor kommer det fra, og hvorfor er det ikke på win update ?

/ Muster