Hvordan flytter jeg Norton av til en anden~
Fra : Vince

Dato : 20-01-06 23:24

eller rettere sagt... jeg skal reinstallere en PC og vil gerne lægge Norton
på igen.... hvorledes gør jeg det ??

Ps. har næsten 12 mdr tilbage af det oprindelige abb..
Pft

Vincent

Fra : Kent Friis

Dato : 20-01-06 23:46

Den Fri, 20 Jan 2006 23:24:11 +0100 skrev Vince:
> eller rettere sagt... jeg skal reinstallere en PC og vil gerne lægge Norton
> på igen.... hvorledes gør jeg det ??
>
> Ps. har næsten 12 mdr tilbage af det oprindelige abb..
> Pft

Spørg Norton support...

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but laziness pays off right now.

Fra : Ivan

Dato : 21-01-06 20:46

"Vince" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> eller rettere sagt... jeg skal reinstallere en PC og vil gerne lægge
> Norton på igen.... hvorledes gør jeg det ??

Du har stadig din installations cd og og tilhørende kode? Så er det bare at
installere det på efter endt reinstallation...

Alternativt skal du have fundet filen der indeholder licensinformationer

Fra : Marianne

Dato : 22-01-06 13:21

> eller rettere sagt... jeg skal reinstallere en PC og vil gerne lægge
> Norton
> på igen.... hvorledes gør jeg det ??
>
> Ps. har næsten 12 mdr tilbage af det oprindelige abb..
> Pft

Hej

På NORTONS homepage har du læse under overskriften
"Can I transfer an existing subscription to my new computer? "

If you will not be using the Norton program on your old computer, you can
transfer your remaining subscription time to another computer. However,
installing the subscription on more than one computer at a time is not an
available option. Each copy of the program provides a subscription for one
computer.

Norton program.

To transfer the remaining subscription time

1.. Write down the Account ID from the old computer. Read Determining your
Account ID to find the Account ID.
2.. Install the Norton software on your new computer.
3.. Run LiveUpdate. Download the updates and restart the computer if you
are prompted to do so.
4.. Write down the new Account ID from the new computer. Read Determining
your Account ID to find the Account ID.
5.. Contact Customer Service. Give the Account ID for the old computer and
the new computer. Ask Customer Service to transfer the remaining time to
your new installation of the Norton program.

facilitate the process but it is not required.

Mvh
Marianne

Fra : Vincent

Dato : 22-01-06 16:28