windows xp 64 bit firewall
Fra : lars madsen

Dato : 13-01-06 18:50

davs

nogen som kan anbefale en firewall har tidligere brugt symantec internet
security, men den kan ikke på en 64 bit

håber nogen har forslag

mvh
lom

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-01-06 19:05

"lars madsen" <lars_ovee@madsen.tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> nogen som kan anbefale en firewall har tidligere brugt symantec internet
> security, men den kan ikke på en 64 bit

Hvad skal den kunne, du har jo Windows egen firewall lige under fingrene

--
Bjarke Andersen

Fra : lars madsen

Dato : 13-01-06 19:12

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "lars madsen" <lars_ovee@madsen.tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Hvad skal den kunne, du har jo Windows egen firewall lige under fingrene
>
> --
> Bjarke Andersen

ikke andet jeg har dårligt om windows firewall og virus scanner som jeg også
mangler

Fra : Jens U. K.

Dato : 16-01-06 10:44

"lars madsen" <lars_ovee@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> "Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> ikke andet jeg har dårligt om windows firewall og virus scanner som jeg
> også

Du skal ikke tro på alt det du hører - selv velmenende, flinke (evt.
sælger-) mennesker kan ind imellem misforstå ting og vejlede forkert...

/Jens Ulrik