Hvad er hidden mail i MailWasher?
Fra : Mr. Mox

Dato : 10-01-06 09:24

Jeg bruger MailWasher Pro og Thunderbird.

Jeg ser somme tider en melding om at der er x Hidden mails, når jeg
henter post ind i MW.

Hvordan skal jeg forstå dette, er det nogen spam MW gemmer for mig for
at beskytte mig?

Hvor befinder det sig?

Jeg har været i MW's hjælp men kan ikke finde noget om hidden mail,ej
heller i Indeks!

Tak for oplysninger Mr. Mox

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 10-01-06 17:59

Mr. Mox skrev:

> [...]
> at beskytte mig?
>
> Hvor befinder det sig?
>
> Jeg har været i MW's hjælp men kan ikke finde noget om hidden mail,ej

Kik i "My friends list" der er et punkt der
kan markeres: When an email is from
someone in your friends list: Display or
hide the email.

--
Lars Fragstrup

Fra : Mr. Mox

Dato : 10-01-06 19:40

Lars Fragstrup skrev:

> Kik i "My friends list" der er et punkt der
> kan markeres: When an email is from
> someone in your friends list: Display or
> hide the email.
Mange tak , der vaer det jo. Nu mangler jeg blot at se hvad mon det var
for nogen mail der blev gemt hvorhenne.

Tak ige . Mr. Mox