Hvordan man sikrer sin PC (humor)
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-01-06 16:42

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 09-01-06 17:47

Thomas Jespersen wrote:
> http://www.uoe.dk/csworld/security-.html

Det er satame griner at nogen rent faktisk stjal den :)

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Holst

Dato : 09-01-06 18:13

Uffe S. Callesen wrote:

> Det er satame griner at nogen rent faktisk stjal den :)

Øh ... hvad var det i sætningen "I left this computer in front of my
home for a week and it was not stolen!" du ikke forstod?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-01-06 18:16

On Mon, 09 Jan 2006 18:13:18 +0100, Holst wrote:

> Øh ... hvad var det i sætningen "I left this computer in front of my
> home for a week and it was not stolen!" du ikke forstod?

Du skal læse den sidste boks:

"After having this computer in front of my house for approximately two
months, it was finally stolen!"

Fra : Holst

Dato : 09-01-06 20:47

Thomas Jespersen wrote:

> Du skal læse den sidste boks:
>
> "After having this computer in front of my house for approximately two
> months, it was finally stolen!"

Nå, for pokker da. Plejer at altid at hoppe over, hvad der står i
særlige bokse. Det er som regel ligegyldigt og blot en opsummering af
teksten. Men åbenbart ikke i dette tilfælde.

Ups. Undskyld.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 09-01-06 18:17

Holst <newsjan06@shelter.dk> writes:

> Øh ... hvad var det i sætningen "I left this computer in front of my
> home for a week and it was not stolen!" du ikke forstod?

Der er en update i bunden af siden. Den har godtnok forklædt sig som
en pagefooter, men er altså noget helt andet.

//Wegge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-06 18:20

Den 09-01-06 17.46 skrev Uffe S. Callesen følgende:

> Det er satame griner at nogen rent faktisk stjal den :)

Synd, der ikke var webcam på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.