GPS - Fælleskøb
Fra : Anders Winther

Dato : 12-06-01 08:22

Hej,
Jeg har før nævnt (i dk.fritid.motorcykel) at jeg kunne komme i kontakt med
en Garmin-impotør.. Det er nu lykkedes..
Han vil gerne vide hvormange og hvilket udstyr vi skal bruge.. Så kan han
nemlig komme med et tilbud til os..

Til dem der er interesseret i at høre hvad en dank importør kan sælge dem
for:
Send mig en mail med overskriften/emnet: GPS

Mvh.
Anders Winther
XJ600S (MC)/ Ingen båd

Fra : Anders Winther

Dato : 12-06-01 08:23

Ups..
Send mailen til winther@anders.dk

Mvh.
Anders

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:44

On Tue, 12 Jun 2001 09:21:49 +0200, "Anders Winther"
<anders@cybercity.dk> wrote:

> [...]
>en Garmin-impotør.. Det er nu lykkedes..
>Han vil gerne vide hvormange og hvilket udstyr vi skal bruge.. Så kan han

Jeg skrev på et tidspunkt til de der fyre i Slangerup - TopDane (?) -
som jo ellers kun sælger pr. postordre med lidt favør-priser, om ikke
de ku' tænke sig at fx møde op med en varevogn ved eksempelvis vort
tirsdags-mødested ved Ring Buddinge, og dels demonstrere selve
principipperne i den slags isenkram (incl. forskellene fra model til
model), dels måske have "et godt tilbud" til de fremmødte....

Men det mente de ikke deres forretning "var gearet til"....

Det sku' ellers synes mig som at plukke jordbær på en varm
solskinsdag, at gøre nogle gode forretninger uden den helt store
indsats....

Et lignende (senere afsendt) forslag til den officielle danske
importør er simpelthen ikke blevet besvaret.....

No'n gange er det li'som no'n mennesker bare ikke VIL lave
forretninger; havde det været mig, havde jeg mødt op med markedsvognen
ca. en gang om måneden.... ))
.....og måske taget Langelinie med indimellem...

Venligst
John