Kun outlook
Fra : Kib

Dato : 22-01-06 21:57

Jeg har xp Home og Works suite. Kan jeg tage Outlook (altå ikke express)fra
en cd-rom med office 2000 og lægge ind på min pc??

Fra : Max

Dato : 22-01-06 22:25

Hej Kib

> Jeg har xp Home og Works suite. Kan jeg tage Outlook (altå ikke
> express)fra en cd-rom med office 2000 og lægge ind på min pc??

Ja det kan du godt, men express ligger der stadigvæk, hvilket
er praktisk hvis man vil bruge den til News, det kan Outlook jo
ikke bruges til.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 22:36

> [...]
>
> Ja det kan du godt, men express ligger der stadigvæk, hvilket
> er praktisk hvis man vil bruge den til News, det kan Outlook jo

det kan du godt du fravælger bare word excel osv
I office 2000 kan du godt vælge Outlook som newsreader
i praksis er det express der læser i news men når du vælger
outlook som newsreader henter express ikke din post
mvh / Bc

Fra : Max

Dato : 22-01-06 22:51

Hej Bjarne

> det kan du godt du fravælger bare word excel osv
> I office 2000 kan du godt vælge Outlook som newsreader
> i praksis er det express der læser i news men når du vælger
> outlook som newsreader henter express ikke din post

Alt det ved jeg godt, du skulle hellere fortælle det til
kib der jo spurgte.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 23:21

> Hej Bjarne
> Alt det ved jeg godt, du skulle hellere fortælle det til
> kib der jo spurgte.
>
> Mvh Max

Hej Max
Jeg gik ud fra at kib følger med i tråden her.
Men jeg skulle jo nok ha' klippet dit svar ud.
Jeg er ikke så stiv i hvordan man svarer i news uden at det bliver for rodet
at følge tråden.
Men jeg har da lært at man skal svare under spørgsmålet
mvh / Bc

Fra : Max

Dato : 22-01-06 23:56

Hej Bjarne

> Men jeg skulle jo nok ha' klippet dit svar ud.

Nej, du skulle have stillet dig på det indlæg du ønskede
at svare på, så kommer dit svar til at ligge det rigtige
sted i tråden, i dette tilfælde lige under kib's indlæg
og ikke under mit.

Mvh Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-01-06 00:06

> [...]
> at svare på, så kommer dit svar til at ligge det rigtige
> sted i tråden, i dette tilfælde lige under kib's indlæg

Ja, men det er ikke altid lige nemt. Jeg sletter f.eks. alle indlæg efter at
have læst dem. Når jeg så synkroniserer igen, kan jeg kun se de indlæg, som
er kommet til efter sidste synkronisering, og derved kan man ikke altid
svare det rigtige sted i tråden.
Lige nu kan jeg f.eks. kun se de sidste 4 indlæg i denne tråd. 2 fra dig og
2 fra Bjarne.
Hvis jeg skulle svare direkte på kibs indlæg skulle jeg nulstille gruppen og
hente alle indlæg igen, hvilket ikke er særligt hensigtsmæssigt.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 00:45

> [...]
> at svare på, så kommer dit svar til at ligge det rigtige
> sted i tråden, i dette tilfælde lige under kib's indlæg

Sådan her?
mvh / Bc

Fra : Max

Dato : 23-01-06 08:45

Hej Bjarne

> Sådan her?

Ja, hvis det var meningen at du ville svare mig, ja
så var det perfekt.

Mvh Max

Fra : Kib

Dato : 23-01-06 10:41

Tak for svar begge to.
Jeg har nu lagt outlook ind´og vil bruge både OE og Outlook.
Mvh.Kib

Fra : Calle.

Dato : 23-01-06 15:58

Kib wrote:
> Tak for svar begge to.
> Jeg har nu lagt outlook ind´og vil bruge både OE og Outlook.
så mangler du kun at lære at du skal svare UNDER det du svarer på

--
**** Calle ****