Outlook - Fil vedhæftes midt i mailen - Hv~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 20-01-06 20:33

Hej!

Outlook:
Tidligere vedhæftede jeg en fil og den blev vedhæftet som et ikon nederst i
mailen.

Nu er det blevet sådan at den bliver vedhæftet midt i teksten i mailen.
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort - og hvordan jeg sætter den tilbage

Carsten

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-01-06 20:52

Den 20 jan 2006 skrev Carsten Thomsen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
>
> Nu er det blevet sådan at den bliver vedhæftet midt i teksten i
> mailen. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort - og hvordan jeg sætter

Funktioner, Indstillinger, Postformat, vælg HTML

Lars Klintholm