Kalender på nettet
Fra : Peter Jensen

Dato : 20-01-06 10:22

Hej NG
Jeg ved ikke om dette er stedet at spørge, men jeg prøver.
Vi er en lille forening, hvor vi er 4 personer der gerne vil lave en fælles
kalender, som vi skal kunne få adgang til via Internettet. Vi har ikke
mulighed for at køre vores Outlook-kalender sammen, så derfor vil vi prøve
en anden løsning.
Nogen der har nogle forslag til noget gratis på Internettet ?
På forhånd tak!
PJ

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 23-01-06 15:11

"Peter Jensen" <dkaoosdd@kdoioao.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kalender, som vi skal kunne få adgang til via Internettet. Vi har ikke
> mulighed for at køre vores Outlook-kalender sammen, så derfor vil vi prøve

Denne her er meget nem at have med at gøre, men du skal huske at skrive de
enkelte kolonner korrekt første gang, for du får ikke lov at rette i
kalenderen . . . i den nuværende version.

http://www.familie-portalen.dk/

vh/Torben

Fra : swap

Dato : 25-01-06 09:41

Torben Bjørgheim Abilgaard skrev:

> [...]
> enkelte kolonner korrekt første gang, for du får ikke lov at rette i
> kalenderen . . . i den nuværende version.

Hej Torben og Peter,

Jeg tror nok http://www.familie-portalen.dk kan bruges. Vi udvikler
løbende
på portalen og du kan nu rette i kolonneoverskrifter, lægge nye
kolonner til og ændre rækkefølgen på kolonnerne i kalenderen.

Du kan også lægge ind fotoalbum og andre dokumenter.

Mvh
egil@familie-portalen.dk