Kalenderfunktion i Outlook 2003?
Fra : Peter Jensen

Dato : 15-01-06 00:18

Jeg skal snart til at bruge Outlook 2003 på arbejdet. Kan man få Outlook til
at huske at fra mandag til torsdag er arbejdstiden fra klokken 8 til 15.30
og om fredagen fra klokken 8 til 15?
Peter

Fra : Finn

Dato : 15-01-06 18:16

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at huske at fra mandag til torsdag er arbejdstiden fra klokken 8 til
> 15.30 og om fredagen fra klokken 8 til 15?

Outlook 2003 kan ikke differencere så meget. Du kan godt vælge tid, men ikke
på to niveauer.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-06 16:20

On a server far far away, Sun, 15 Jan 2006 00:18:01 +0100, Peter Jensen
wrote:

> Jeg skal snart til at bruge Outlook 2003 på arbejdet. Kan man få Outlook til
> at huske at fra mandag til torsdag er arbejdstiden fra klokken 8 til 15.30
> og om fredagen fra klokken 8 til 15?

Kan du ikke fx mandag lave arbejdstiden fra 8 til 15.30 og så gentage den
hver mandag, tirs, ons, tors det samme og så fradage med den anden tid ?

Jesper Hansen

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-02-06 16:13

"Jesper Hansen" <spam.not.accepted@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hver mandag, tirs, ons, tors det samme og så fradage med den anden tid ?

Næh, sætter jeg tiden fra 8 til 15.30 mandag er det gældende for hele ugen.
--
Venlig hilsen
Peter Jensen