Engelsk Office 2003 med Dansk stavekontrol~
Fra : Paminu

Dato : 06-01-06 00:26

Jeg er blevet tilbudt en Office 2003 i Engelsk udgave. Men kan man
konvertere den til en dansk med dansk stavekontrol? Han vil kun sælge mig
en CD men jeg har hørt den er på 4. Kan det passe at MS Office 2003 kun
fylder én CD?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-01-06 01:16

"Paminu" <sdf@asd.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> konvertere den til en dansk med dansk stavekontrol? Han vil kun sælge mig
> en CD men jeg har hørt den er på 4. Kan det passe at MS Office 2003 kun

Office findes i flere forskellige udgaver, idet ikke alle programmerne
følger med alle udgaverne.
Om nogen af dem kun er på en cd skal jeg lade være usagt.
For at få dansk stavekontrol i den engelske udgave skal du bruge office
proofing tools, som vist koster 6-8oo kr.
Så får du til gengæld også stavekontrol på alle mulige andre sprog - hvis du
ellers har noget at bruge det til.
Det skal du så nok holde op mod, at den billigste officepakken nu koster 809
kr. incl. forsendelse, og så er det på dansk. Den indeholder word, excel,
powerpoint og outlook.

Kurt

Fra : Paminu

Dato : 06-01-06 01:47

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det skal du så nok holde op mod, at den billigste officepakken nu koster
> 809 kr. incl. forsendelse, og så er det på dansk. Den indeholder word,

Ok tak for informationen. Har pt Office 2000 og har lige læst at der ikke er
nogen væsentlig forskel så jeg tror jeg beholder den gamle.

Fra : Max

Dato : 06-01-06 14:52

Hej

> Ok tak for informationen. Har pt Office 2000 og har lige læst at der ikke
er
> nogen væsentlig forskel så jeg tror jeg beholder den gamle.

Udmærket løsning, men jeg vil bare lige sige at de
Office 2003 jeg køber, ja de indeholder kun 1 CD.
Og det gælder både den danske og den internationale.

Mvh Max

Fra : *** Calle ***

Dato : 11-01-06 18:00

Paminu wrote:
> [...]
> konvertere den til en dansk med dansk stavekontrol? Han vil kun sælge
> mig en CD men jeg har hørt den er på 4. Kan det passe at MS Office
Ja
--
*** Calle ***