Office 2003
Fra : DSN

Dato : 04-01-06 22:24

Er der nogen der kan give mig nogle gode grunde til hvorfor jeg skal
opgradere Office 2000 til Office 2003 pakken

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-01-06 23:11

DSN wrote:
> Er der nogen der kan give mig nogle gode grunde til hvorfor jeg skal
> opgradere Office 2000 til Office 2003 pakken

f.eks. Outlooks spamfilter
--
*** Calle ***

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-06 23:44

"DSN" <dsn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan give mig nogle gode grunde til hvorfor jeg skal
> opgradere Office 2000 til Office 2003 pakken

Du har fået et gavekort i julegave og har ikke lige noget at bruge det til

Du skal nok vende det på hovedet. Er der noget du savner? De sidste
officepakker har i mine øjne mest indeholdt ting til brug i firmaer med
megen fildeling m.m.
Det kommer dog også an på, hvilke officeprogrammer du bruger.
I powerpoint f.eks. mener jeg at have bemærket, at der er mange flere
muligheder for at lave forskellige effekter.
Samtidig ser man dog ofte disse shows være plastret til med så mange
effekter, at man slet ikke lægger mærke til indholdet.

Kurt

Fra : Harald Staff

Dato : 05-01-06 00:24

Outlook 2003 er ny, sagtens en riktig god versjon. Og så er det XML-support
i de dyre versjoner av Office 2003. Men du skal være en hyppig & avansert
bruker for å merke forskjell mellom versjonene i Word og Excel. Så det hele
avhenger av hva du bruker Office til. Jeg bruker alle Excel-versjoner fra og
med v5, virkelig alle, og 2000 er min foretrukne favoritt, alt som er viktig
laves i Excel 2000.

Beste hilsen Harald

"DSN" <dsn@tdcadsl.dk> skrev i melding

Fra : DSN

Dato : 05-01-06 06:57

DSN wrote:
> Er der nogen der kan give mig nogle gode grunde til hvorfor jeg skal
> opgradere Office 2000 til Office 2003 pakken

1000 Tak for rådene - det var faktisk hvad jeg havde regnet med.

Fra : Klaus H

Dato : 05-01-06 15:55

"DSN" <dsn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan give mig nogle gode grunde til hvorfor jeg skal
> opgradere Office 2000 til Office 2003 pakken

Jeg overvejer kraftigt at gå tilbage til Office 2000. Jeg er, bl. a., ikke
tilfreds med Publisher i den nye version.

Klaus H