Slette alt indhold i Outlook kalender - hv~
Fra : KS

Dato : 01-01-06 10:00

I min Outlook 2003 ønsker jeg at 'rense' kalenderen for alt - simpelthen.
Hvordan gør man det?
Jeg kan ikke finde et sted i menuen, hvor det kan gøres.
//KnudS

Fra : JR

Dato : 01-01-06 12:55

Hej Knud

Her er en mulighed:
Når du har "kalendervinduet" fremme vælger du:
Vis - Arranger efter - Efter kategori.
Så har du alle dine aftaler i listeform.
Med CTRL + A kan du markere samtlige poster og slette dem

For igen at få helligdage i kalenderen vælger du:
Funktioner - indstillinger - kalenderindstillinger - tilføj helligdage

mvh
/Johnny

Fra : KS

Dato : 02-01-06 09:06

"JR" <jrfjerndette@ogdettefynsnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For igen at få helligdage i kalenderen vælger du:
> Funktioner - indstillinger - kalenderindstillinger - tilføj helligdage

Hej Jonny - det var lige det der skulle til - 1000 tak for hjælpen.
//Knud