Billeder fra MacBruger workshopen
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-01-06 17:40

Jeg har lige lagt lidt billeder fra Macbrugers workshop on-line,
de nye billeder fra vinter workshopen 2006, finder du i preview - 67 - 68
- 69 - 70 - og de starter ved billed nr. 827

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_67of70.html

Klik på de små thumbnails og få en større version...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-01-06 19:06

On 2006-01-23 17:39:42 +0100, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> said:

> [...]

Klik

> på de små thumbnails og få en større version...

Jeg ved godt, det er alt for meget forlangt, men det kunne nu være
sjovt med en lille billedtekst, så man kan se, hvem der er på
billederne. Mange af os kender jo ikke ret mange. Man hører i øvrigt
ikke noget til Spritt Shapiro her i gruppen mere, men hun ser da ud til
at være med til workshop, hvis jeg da husker ret.
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-06 20:43

> Man hører i øvrigt
> ikke noget til Spritt Shapiro her i gruppen mere, men hun ser da ud til
> at være med til workshop, hvis jeg da husker ret.

Du husker ret
M.

Fra : Mikael Kern

Dato : 25-01-06 09:27

> Du husker ret
> M.

Det er da svært at glemme Spritt, hvis man har mødt hende...

Og endnu sværere at forveksle hende med en anden )))

mvh. Mikael Kern

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-01-06 23:48

On 2006-01-25 09:27:13 +0100, Mikael Kern <kern@kern.dk> said:

> Det er da svært at glemme Spritt, hvis man har mødt hende...
>
> Og endnu sværere at forveksle hende med en anden )))

Jeg klarer det fint, uden at have mødt hende. Men jeg husker, at hun
skrev en del her i gruppen en overgang. Hun virkede vældig sød.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-01-06 00:16

Henrik Münster wrote:

> Jeg klarer det fint, uden at have mødt hende. Men jeg husker, at hun
> skrev en del her i gruppen en overgang. Hun virkede vældig sød.

Sprit Schapiro er smadder sød, og en meget kompetent grafisk designer, og
så er hun MacBruger...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-01-06 00:22

> Jeg klarer det fint, uden at have mødt hende. Men jeg husker, at hun
> skrev en del her i gruppen en overgang. Hun virkede vældig sød.

Spritt er et dejligt menneske og hun er altid sød og hjælpsom.

Gad vide hvad hun laver i dag ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Mikael Kern

Dato : 27-01-06 10:35

> Spritt er et dejligt menneske og hun er altid sød og hjælpsom.

Ja, bestemt.

> Gad vide hvad hun laver i dag ?

http://spritt.dk - men det er ikke for sarte eller fordomsfulde sjæle

mvh. Mikael Kern

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-01-06 22:26

Mikael Kern wrote:

> http://spritt.dk - men det er ikke for sarte eller fordomsfulde sjæle

Tja... en gang tilbage i 90'erne lavede Spritt og undertegnede dette
billede til en MacBruger workshop.
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/_macbruger-149.html

Det var årsag til, at Sune Lilbæk der dengang skrev nyhedder på Mediemac,
ikke ville linke til billederne fra workshoppen...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian Bech

Dato : 27-01-06 11:52

In article <1h9srll.sy0aqz3k9up2N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Spritt er et dejligt menneske og hun er altid sød og hjælpsom.
>
> Gad vide hvad hun laver i dag ?

Kunderådgiver i Danske Bank?

Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-01-06 12:22

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Kunderådgiver i Danske Bank?

))

Flemming Rubini

Fra : Mikael Kern

Dato : 28-01-06 14:41

> ))

Hun er IKKE ansat i Almindelig Brand!

mvh. Mikael Kern

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-06 20:42

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> 7of70.html
>
> Klik på de små thumbnails og få en større version...

Tak for din indsats, Niels. Det er gode billeder, der fanger stemningen
godt i de nye omgivelser.

Vi sloges jo mod vejr og royal barnedåb, men vi registrerede 48
medlemmer og en håndfuld gæster.

Humac, Fona, MacBruger & backup112.dk sponserede lodtrækningen.

Det var en meget hyggelig eftermiddag med en dejlig stemning. En
håndfuld medlemmer havde hard-/softwarebøvl, da de kom, men ikke da de
gik

Hej fra M.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 28-01-06 17:19

Mikael Kern <kern@kern.dk> on lørdag 28. januar 2006 at 14:41 +0100 wrote:

>Hun er IKKE ansat i Almindelig Brand!
>
>mvh. Mikael Kern
For lige at sætte punktum for flere gætterier, så arbejder Spritt der,
hvor hun hele tiden har arbejdet, nemlig i et rejsebureau, dels med
kataloger og dels som system og computeransvarlig.
Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Christian Bech

Dato : 01-02-06 12:56

In article <fc.0073fb6b075870b23b9aca002f3c62b2.7587147@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> For lige at sætte punktum for flere gætterier, så arbejder Spritt der,
> hvor hun hele tiden har arbejdet, nemlig i et rejsebureau, dels med
> kataloger og dels som system og computeransvarlig.

Øv. Nu havde vi det lige så sjovt.