pop up til ical
Fra : tom

Dato : 19-01-06 23:00

Nogen der kender et stykke soft der kan få ical til at åbne, hver gang
der er en ting man skal huske..
Dengang jeg brugte M$ produkter kom der sådan en fin office notation
frem, hver gang jeg havde glemt noget.
alternativt et andet kalender program, der popper up hver gang jeg (?!)
skal noget..

Fra : Karl Antz

Dato : 19-01-06 23:09

tom <spam@bam.dk> wrote:

> [...]
> frem, hver gang jeg havde glemt noget.
> alternativt et andet kalender program, der popper up hver gang jeg (?!)

Åbn iCal's Info-skuffe (Oversigt/Vis Info)

Klik på det du skal huske.

I Info-skuffen er der et punkt der hedder Alarm. Klik på det - og vælg
den form for alarm du ønsker

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-01-06 23:13

tom <spam@bam.dk> wrote:

> [...]
> frem, hver gang jeg havde glemt noget.
> alternativt et andet kalender program, der popper up hver gang jeg (?!)

iCal kan allerede inden du skal huske noget bringe en dialog op på din
skærm, afspille en lyd efter eget valg, sende em e-mail, åbne et arkiv
mv.
Klik på det lille "i" nederst til højre og vælg i skuffen hvordan og
hvor længe inden du vil alarmeres om en tilstundende af aftale.

Det forudsætter selvfølgelig at maskinen kører 8¬)

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-02-06 12:44

tom <spam@bam.dk> wrote:
> Nogen der kender et stykke soft der kan få ical til at åbne, hver gang
> der er en ting man skal huske..

iCal Den kan det helt af sig selv...

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth