Endnu engang tak til Morten for hjælp
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-01-06 17:38

Efter at have oplevet et HDnedbrud mellem jul og nytår har jeg været
lidt svedt ved tanken om at få filerne ud fra backuppen, der er lavet
med Retrospect. Nå, men det var faktisk "no sweat"
Til gengæld var det der med at få genetableret back up set et stort
problem. Nå, men Morten kan jo bare det der, så jeg googlede i gruppen*
og fandt en fuldstændig vejledning
(en-holden-Mich.-i-hånden-hele-vejen-igennem-Retrospect-junglen) fra
Morten. Den 9. dec 2003 afsluttede han vejledningen med: "Hvordan
_fanden_ fil du mig til det?"
Tjah, dét véd jeg heller ikke, men vejledningen ligger der. Den kan være
god for andre brugere af Retrospect. Altså brugere der er lige så
fatvage som jeg er (eller som jeg: hader at læse - ofte uforståelige -
manualer).
Så herfra: hjertelig tak, Morten. Du er virkelig en ven.

* har naturligvis et print et eller andet sted, men hvilken papirstak er
det nu lige?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 18:21

Mich. Ottosen skrev:

> Den 9. dec 2003 afsluttede han vejledningen med: "Hvordan
> _fanden_ fil du mig til det?"
> Tjah, dét véd jeg heller ikke, men vejledningen ligger der.

Hmm, jeg kan nu ikke se noget fra Morten den 9. dec 2003
vedr. Retrospect på Google Groups. Har du et message-ID?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-01-06 19:18

> Hmm, jeg kan nu ikke se noget fra Morten den 9. dec 2003
> vedr. Retrospect på Google Groups. Har du et message-ID?

Mortens vejledning her flg.:

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 19:45

Flemming Rubini skrev: