OS 9.1 og Appletalk-servere
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 16:18

Hej,

Jeg har en gammel OS 9.1-maskine stående, som under hver opstart
insisterer på at logge på en OS X-server, og også selvom jeg i
Chooser vælger, at den ikke skal mounte drev fra den server længere.

Hvordan pokker får man den til at holde op med det? Gælder det om
at få fjernet serveren inde under Chooser > Appletalk og hvordan
gør man i fald det?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-01-06 16:54

> [...]
>
> Hvordan pokker får man den til at holde op med det? Gælder det om
> at få fjernet serveren inde under Chooser > Appletalk og hvordan

I Systemmappen ligger svjh en mappe med navnet Servers, som indeholder
henvisninger til tidligere mountede enheder. Slet dens indhold.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 18:15

Preben Bødker Nielsen skrev:

> I Systemmappen ligger svjh en mappe med navnet Servers, som
> indeholder henvisninger til tidligere mountede enheder. Slet
> dens indhold.

Ok og tak. Det vil jeg prøve så.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-01-06 21:28

Thomas G. Madsen skrev:

> Ok og tak. Det vil jeg prøve så.

Og det virkede :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-01-06 17:50

On 2006-01-15 16:17:38 +0100, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> said:

> [...]
>
> Hvordan pokker får man den til at holde op med det? Gælder det om
> at få fjernet serveren inde under Chooser > Appletalk og hvordan

der er en mappe et sted med alias'er til de netværklsdrv der skal
mountes v. start. De ligger formegenlig i /Systemmappe/Servere/

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen