Intel iBook
Fra : Jakob

Dato : 12-01-06 20:18

Så er er der endelig kommet en Intel MacBook Pro, og en iMac..
Fint!

Hvornår kommer der en iBook?

Har hørt den skulle komme i foråret (macnyt.dk)

Hilsen Jakob

Fra : Lars Wiberg

Dato : 12-01-06 20:41

Hej Jakob,

On 12 Jan 2006 11:18:16 -0800, "Jakob" <jakobhenner@gmail.com> wrote:

>Så er er der endelig kommet en Intel MacBook Pro, og en iMac..
>Fint!

Ja, den iMac bliver min fødselsdagsgave til mig selv i år.

>Hvornår kommer der en iBook?

Så snart Apple er klar til at sætte den på markedet. Alle gætter -
ingen ved det med sikkerhed. Som sædvanlig. Jeg tror Apple har
rigeligt travlt, så skal vi ikke bare vente i spænding?

>Har hørt den skulle komme i foråret (macnyt.dk)

Det må vel også være godt nok. Leveringstiden er altid lang i starten,
så det er ikke som om man kan vide ud i butikkerne og købe dem
alligevel.

Det eneste vi ved med nogenlunde sikkerhed, er at alle Mac maskinerne
kommer i Intel udgaver i 2006 (iflg. Steve Jobs).

Med venlig hilsen,

Lars

Fra : Morten

Dato : 12-01-06 22:13

Lars Wiberg wrote:
> Hej Jakob,

> Ja, den iMac bliver min fødselsdagsgave til mig selv i år.

Jeg sidder nu og kigger lidt underligt på min iMac som jeg fik af mig
selv i julegave... Det er nu ikke så meget den ekstra processerkraft der
nager, det er mere nysgerrigheden om støjniveauet på de nye. Nogen der
ved noget? G5 modellen summer lige en smule for meget.

Morten

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 13-01-06 10:32

Morten <useless@useless.useless> wrote:

> [...]
> nager, det er mere nysgerrigheden om støjniveauet på de nye. Nogen der
> ved noget? G5 modellen summer lige en smule for meget.

Der er lige så mange blæsere i de nye, at dømme ud fra billeder af
adskildte intel iMacs.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-01-06 11:05

Niels Jørgen Kruse wrote:
> Der er lige så mange blæsere i de nye, at dømme ud fra billeder af
> adskildte intel iMacs.

Hvis de har været kloge, så speedstepper cpuen også i de stationære,
og så bliver den som udgangspunkt ikke varm med mindre den arbejder hårdt.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.