Sorte rammer omkring forskellige ting - OS~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 09-01-06 14:50

På en af vores Mac er der sorte rammer om forskellige ting i OSX - der er
ikke noget system i hvilke ting der er sort ramme om (eller vi har i hvert
fald ikke kunne gennemskue dem)...

Maskinen er en G5 dual 2.3 med 1.5 GB ram - jeg spekulerer på om det har
noget med grafikkortet at gøre, men kan ikke finde nogen driver opdatering
på Nvidias side, og maskinen er opdateret på nær den sidste airport
opdatering, som vi ikke har brug for.

Er der nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Peter Kiil

Dato : 09-01-06 15:41

..°o.O Thomas O.o°. - flash4 it.invalid on 09/01/06 14:49 wrote:

> [...]
> opdatering, som vi ikke har brug for.
>
> Er der nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

System Preferences -> Universal Access -> VoiceOver sættes til Off

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-01-06 09:25

"Peter Kiil" <spam@kiil.net> skrev i en meddelelse
> System Preferences -> Universal Access -> VoiceOver sættes til Off

Det var da lige præcis det der var galt - takker.