Spam i tons?
Fra : Mikael

Dato : 05-01-06 17:22

Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?

mvh Mikael Kern

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-01-06 17:29

On 2006-01-05 17:21:53 +0100, "Mikael" <nospam@kern.dk> said:

> Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?
>
> mvh Mikael Kern

Nej, det vælter også ind hos mig. Jeg havde ellers fået trænet filteret
i Mail ganske godt, men for nylig skete der pludselig noget, så enormt
mange spammail ikke bliver fanget i filteret. Spammerne finder jo hele
tiden nye metoder til at omgå filtrene.
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS

Fra : Mikael

Dato : 05-01-06 17:43

OK. Jeg får en masse á la: delivery status - mailer demon -
undelivered mail -system administrator osv. osv.

mvh Mikael kern

Fra : tom

Dato : 06-01-06 23:09

On 2006-01-05 17:43:01 +0100, "Mikael" <nospam@kern.dk> said:

> OK. Jeg får en masse á la: delivery status - mailer demon -
> undelivered mail -system administrator osv. osv.
>
> mvh Mikael kern

Jeg har vænnet mig til over tusind mails om ugen, på mine pt 12 aktive
account...
Men sådan er det vel, når man har været på nettet ( med flere af de her
accounts siden 93..
Eneste måde at klare frisag er vel at fyre dem, og starte forfra.. (
med nye accounts)

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-01-06 18:51

Mikael <nospam@kern.dk> wrote:

> Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?
>
> mvh Mikael Kern

Nej, det har væltet ind i et par uger - heldigvis fanger Mails filter 98
- 99 % af dem.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Bruno

Dato : 05-01-06 22:08

Mikael wrote:
> Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?

Kun småting her, men jeg kan tilbyde lidt trøst

http://www.theinquirer.net/?article=28733

Så kan de lære det!

Mvh

Bruno

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 06-01-06 13:17

Mikael <nospam@kern.dk> wrote:

> Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?
>
> mvh Mikael Kern

Jeg får 2-5 spam mails i døgnet, mest koreanske.

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 06-01-06 16:31

Det er jo nok ikke den store trøst - men der kommer flere... 228
milliarder om dagen i 2009 mod "kun" 91 milliarder i dag...

http://www.computerworld.dk/art/32142

/ Martin (der som regel får en 15-20 stykker efter mailserveren har
sorteret sin del fra)

On 2006-01-06 13:17:10 +0100, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen

Fra : Ole Jensen

Dato : 06-01-06 21:36

Mikael <nospam@kern.dk> wrote:

> Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?
>
> mvh Mikael Kern

Jeg har kun fået en i næsten to år

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-01-06 17:28

Mikael <nospam@kern.dk> wrote:

> Er det bare mig som får tusinder af spammails i døgnet for tiden?
>
> mvh Mikael Kern

Det er vildt eksploderet siden lidt før jul (tror jeg det var) - mest på
den adresse, som "altid" får spam, men desværre også på en enkelt eller
to af mine andre.

Så selv en bøde på 11.000.000.000 dollars kan åbenbart ikke afskrække.

-- and don't forget to boogie