reparationsvejledninger?
Fra : Erling Hansen

Dato : 02-01-06 20:01

Jeg mener at jeg for et års tid siden faldt over en side med
reparationsvejledninger/tegninger til forskellige Mac'er....men jeg fik
altså ikke noteret hvad siden hed. Kan nogen hjælpe?
Mvh
Erling

Fra : Henrik Enslev

Dato : 02-01-06 20:13

Erling Hansen <email@domain.com> wrote:

> [...]
> reparationsvejledninger/tegninger til forskellige Mac'er....men jeg fik
> altså ikke noteret hvad siden hed. Kan nogen hjælpe?
Hej

Er den bærbar, har www.pbfixit.com nogle glimragende vejledninger. For
stationære ved jeg ikke.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Erling Hansen

Dato : 02-01-06 20:42

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Hej
>
> Er den bærbar, har www.pbfixit.com nogle glimragende vejledninger. For
> stationære ved jeg ikke.

Hej - og tak for adressen. Siden var god nok, men den skræmte mig væk
fra at installere airport selv på min iBook Clambshell. Som den eneste
operation jeg så for andre bærbare, blev airport-installationen betegnet
som 'very difficult' ! ! det er ikke rigtig noget for mine tommelfingre,
og modellen er ikke værd at ofre en prof installation på.
Men tak for rådet.
Mvh
Erling

Fra : Ole

Dato : 02-01-06 23:01

In article <1h8k0sn.1a4o7zlbeldl6N%email@domain.com>, Erling Hansen
<email@domain.com> wrote:

> [...]
> som 'very difficult' ! ! det er ikke rigtig noget for mine tommelfingre,
> og modellen er ikke værd at ofre en prof installation på.

Der er nu ikke mange ben i at installere et Airport kort i en
Clambshell.

Åben for tastaturet; så skal det sidde lige i midten i holderen.

Mvh

Ole

Fra : Henrik Enslev

Dato : 03-01-06 00:47

Ole <ollie@whatdoyouthink.com> wrote:

> [...]
> Clambshell.
>
> Åben for tastaturet; så skal det sidde lige i midten i holderen.

Hvis din vej kommer forbi Kbh 2200 kan jeg godt hjælpe med at sætte
kortet i, for som Ole skriver, er det ret nemt, og kan klares på 5 min.

Fra : Erling Hansen

Dato : 03-01-06 11:24

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Hvis din vej kommer forbi Kbh 2200 kan jeg godt hjælpe med at sætte
> kortet i, for som Ole skriver, er det ret nemt, og kan klares på 5 min.

Hej, Henrik. Jeg fik pillet tastaturet af, og det ser ret enkelt ud -
der ligger en stump ledning med et stik i enden - og nu har jeg på
ebay.de fundet et airport-kort, der har den samme runde dims som er vist
på tegningen inden i Clamshellen.
Nu byder jeg på kortet - og prøver mig frem ...... ellers må jeg jo tage
imod dit tilbud og lægge vejen om ad 2200.
Tak for svaret.
Mvh
Erling