airport til iBook G3 (dametaske)?
Fra : Erling Hansen

Dato : 02-01-06 13:37

Hej. Kan der installeres airport i en iBook G3 - og er det i givet fald
til at finde ud af at gøre det 'hjemme'?
Mvh
Erling

Fra : Steen Larsen

Dato : 02-01-06 13:53

In article <1h8jhrd.14lf96veirqz2N%email@domain.com>,
email@domain.com (Erling Hansen) wrote:

> Hej. Kan der installeres airport i en iBook G3 - og er det i givet fald
> til at finde ud af at gøre det 'hjemme'?
> Mvh
> Erling

Det kan der og det er nemt. Af med tasterne og en lille stjerneskrue.

Fra : Erling Hansen

Dato : 02-01-06 14:32

Steen Larsen <slykking.remove@this.gmail.com> wrote:

> Det kan der og det er nemt. Af med tasterne og en lille stjerneskrue.
Tak for svaret. Så Vil jeg gå på jagt efter et kort.
mvh
Erling