.fpbf mapper vil ikke slettes
Fra : Storm

Dato : 30-12-05 12:11

Når jeg brænder DVD'er med OS 10.4.3 kan jeg ikke slette mit
"burn-image" bagefter.

Det bliver liggende på skrivebordet som en .fpbf fil og påstår den er i
brug, skønt DVD'en er færdig og ude.

Nogen tip til at undgå det?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 07-01-06 10:34

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> [...]
> "burn-image" bagefter.
>
> Det bliver liggende på skrivebordet som en .fpbf fil og påstår den er i

Det skulle være en kendt bug ved brug af Open Directory eller når man
kører med image på server - er der nogen der ved noget om det?

Jeg har efterhånden en del burn mapper liggende på skrivebordet som jeg
ikke engang kan flytte ned i en mappe til jeg finder en løsning. Det er
temmelig irritirende.

--
Venlig hilsen Nina Storm