Blåtands tastatur der vågner hurtigt?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-12-05 19:34

Jeg er træt af Apples blåtands tastatur, findes der nogen der er
hurtigere ude af dvale tilstanden?

Flemming Rubini

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 29-12-05 20:55

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Jeg er træt af Apples blåtands tastatur, findes der nogen der er
> hurtigere ude af dvale tilstanden?

Hvad er problemet? Hvis du bruger tastaturet til at vække maskinen, så
er det jo automatisk forbundet.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-12-05 21:11

> Hvad er problemet? Hvis du bruger tastaturet til at vække maskinen, så
> er det jo automatisk forbundet.

hm, jeg har slået den funktion fra.
Men du har sikkert ret i at den finder hurtigere tastaturet den anden
vej rundt, for så lyttes der sikkert oftere efter basen (fra tastaturet,
strømforbrugende). Det kan jeg jo klare mig med nu

Flemming Rubini

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 29-12-05 22:27

> [...]

> vej rundt, for så lyttes der sikkert oftere efter basen (fra tastaturet,
> strømforbrugende). Det kan jeg jo klare mig med nu

Ellers kan du holde æbletasten nede og tabbe lidt. Det plejer jeg at
gøre.