Safari - hvordan...
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-12-05 14:11

...Slipper man af med den? - Jeg er ved at være godt træt af, at hver
gang man klikker på et link i et eller andet program, der fx. henviser
til forskellige downloads af add-ons, opdateringer af allerede
installerede add-ons, plugins osv.. - Og det er komplet ligegyldigt, om
så Mozilla allerede er åben...

Og ja, Mozilla er valgt i Safari prefs som 'default'. - Desuden bruger
jeg kontrolpanen 'MoreInternet', hvor man selv aktivt skal vælge det
browserprogram, mailprogram, FTP program osv., man ønsker at bruge som
default...

Problemet er dér, uanset om det er i OS X 10.3.x eller 10.4.x...

mvh. Erik Richard
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-12-05 14:52

> ...Slipper man af med den?

Slet Safari.app eller komprimer den (Arkiv/Opret komprimeret arkiv)

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-01-06 16:50

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> [...]

> default...

> Problemet er dér, uanset om det er i OS X 10.3.x eller 10.4.x...

prøv med en oficiel build af Mozilla, det lyder som om den ikke
genkendes som url handler. for at afklare problæemet kunne du sætte en
helt tredie browser som default handler, hvis den huskes er det din
Mozilla den er gal med.

Det er iøvrigt ikke Safari der håndterer den preference du har
problemer med, så du burde ikke skyde skylden på Safari.

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth