Så fik min iBook en legekammerat
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 23-12-05 20:26

Heyhey!

Damen og jeg kan ikke ses imorgen (d. 24) så vi blev enige om, selvom det er
snyd, at give hinanden gaver idag.

Og mon ikke om hun synes at jeg skulle have en Nano 2gb at hygge mig med i
julen.
Alt for fedt!

De gamle har spurgt meget ind på info om Apples bluetooth mus og min bror
snakkede om en 1gb stang ram også.

Ville bare lige dele min glæde med jer andre :)

Glædelig jul og et rigtigt godt nytår herfra!
/Hans-Jacob

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 23-12-05 21:20

Hans-Jacob Møgelmose <zster87@hottiemail.com> wrote:

> [...]
> snakkede om en 1gb stang ram også.
>
> Ville bare lige dele min glæde med jer andre :)
>
> Glædelig jul og et rigtigt godt nytår herfra!

Tillykke med den lille ny, håber selv på en i morgen, men nu må vi se.

Glædelig jul til alle jer derude.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 11:34

Hans-Jacob Møgelmose wrote:
> [...]
> snakkede om en 1gb stang ram også.
>
> Ville bare lige dele min glæde med jer andre :)
>
> Glædelig jul og et rigtigt godt nytår herfra!

Ja, jeg har også købt en sort 4GB til kaptajnen og den er simpelthen alt
for lækker, der er ikke noget at sige til at Apple sidder på 'pod'
markedet, de er simpelthen foran deres nærmeste konkurrenter (Sony og
Creative i al fald, Zen giver lidt mere plads til lidt billigere penge,
men still they've a long way to go.... sony er bare... forkert)

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...