Er der nogen her der har prøvet OS X på
Fra : sdsf

Dato : 23-12-05 00:11

Og kan det bruges til noget?

Fra : Jakob

Dato : 23-12-05 01:21

In article <43ab3275$0$8799$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
sdsf@her.der.dk says...
> Og kan det bruges til noget?

Prøv at se her, det er ganske sjovt

http://reviews.zdnet.co.uk/software/os/0,39024180,39235916,00.htm

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 13:03

Jakob wrote:
> In article <43ab3275$0$8799$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> sdsf@her.der.dk says...
>> Og kan det bruges til noget?
>>

> Prøv at se her, det er ganske sjovt
>
> http://reviews.zdnet.co.uk/software/os/0,39024180,39235916,00.htm

Nogen der ved hvordan man installerer den? (på en ikke intel i915g
baseret maskine)

Fra : sdsf

Dato : 23-12-05 13:46

Claus Albæk (Kbh.) skrev:

> Nogen der ved hvordan man installerer den? (på en ikke intel i915g
> baseret maskine)
Det er beskrevet pænt her:

http://www.osx86project.org/

Man bruger dd til at skrive et 6.5GB disk-image, som man så booter.
Jeg har lige gjort det på en IBM Thinkpad R40
det fungerer OK.

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 13:51

sdsf wrote:

> Man bruger dd til at skrive et 6.5GB disk-image, som man så booter.
> Jeg har lige gjort det på en IBM Thinkpad R40
> det fungerer OK.

Hvilket image har du brugt og hvor mange af dine devices kører på den?
(har du lyd, net, ordentligt grafik osv)

Fra : sdsf

Dato : 23-12-05 14:11

Claus Albæk (Kbh.) skrev:

> Hvilket image har du brugt og hvor mange af dine devices kører på den?
> (har du lyd, net, ordentligt grafik osv)

Jeg har brugt det image man nu kan downloade med p2p

Både grafik, lyd, og net virker.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-12-05 13:15

sdsf skrev:

> Jeg har brugt det image man nu kan downloade med p2p

Er det den, som hedder 'Mac OS X 10.4 Tiger for Intel.iso'
på ca. 4 GB?

--
Hilsen
Madsen