Reparation af backlight i 12" G4 Powerbook
Fra : usenet@kikobu.com

Dato : 22-12-05 15:24

Hej, er her nogen der har repareret defekt backlight i en 12" Pb? Jeg
har søgt lidt hist og pist, og det eneste entydige information jeg kan
finde, peger på at det bliver svært. Men det skal nu ikke stoppe mig,
jeg vil i første omgang forsøge at skifte display inverter [1]. Er
der nogen der har prøvet dette og kender til en guide eller lign.?

Ellers krydser jeg fingre for Intelbaserede Powerbooks snart kommer på
markedet

Mvh.

Morten

[1]