Musik deling
Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-12-05 11:09

Jeg sad lige og flikkede et fotoalbum sammen i iPhoto og ville lægge
relevant musik på. Nårh ja så kom jeg i tanke om at nummeret ligger på
konens Nano.

Jeg fattede aldrig en s*** af hvordan jeg skulle få hevet nummeret ind
fra iPoden.

Er der en der lige kan stave det for mig?

Flemming Rubini

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-12-05 11:21

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> [...]
> fra iPoden.
>
> Er der en der lige kan stave det for mig?

Vælg selv:
PodWorks | iPod Access | iPodRip

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-12-05 11:49

> Vælg selv:
> PodWorks | iPod Access | iPodRip

tak, de bliver sgu da også mere og mere paranoide i "guds eget land".
Der er åbenbart flere jurister (Software der suer) end socialpædagoger.

Flemming Rubini