Webcam?
Fra : Morten Lind

Dato : 11-12-05 07:24

Glædelig jul

Min ældste datter har skrottet sin iMac(G3, tangerine 333MHz, 160MB RAM,
OS X, 10.3.9, hvilket jeg egentlig godt kan sætte mig ind i), og
bruger nu sin mors PC, Windows XP Home.

Hun ønsker sig nu et webkamera til jul, og et iSight kan ikke bruges på
Windows.

Da jeg ikke har råd til både en ny iMac og et iSight, vil jeg spørge, om
nogle af Jer véd, hvilket kamera, jeg skal gå efter?

På forhånd tak
M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-12-05 10:07

fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) writes:

> Da jeg ikke har råd til både en ny iMac og et iSight, vil jeg spørge, om
> nogle af Jer véd, hvilket kamera, jeg skal gå efter?

Hvis ikke det billigste USB-kamera i Aldi er godt nok, må du kunne
sige hvorfor

Fra : Morten Lind

Dato : 11-12-05 12:25

> Hvis ikke det billigste USB-kamera i Aldi er godt nok, må du kunne
> sige hvorfor

Tjaeh.....fordi jeg værdsætter kvalitet, og lige i denne forbindelse har
jeg ikke tid at sætte mig ind i slige sager, he, he......
M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-12-05 12:47

> Tjaeh.....fordi jeg værdsætter kvalitet, og lige i denne forbindelse har
> jeg ikke tid at sætte mig ind i slige sager, he, he......

Ikke tid?

Det lyder som om du skal i den nærmeste fotobutik og forelægge
problemet.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Lind

Dato : 11-12-05 18:28

> Ikke tid?

Ja, ikke tid - du véd, døgnet mangler timer

> Det lyder som om du skal i den nærmeste fotobutik og forelægge
> problemet.

Og lade mig besnære til noget, jeg ikke véd, hvad er?
M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-12-05 01:04

> Ja, ikke tid - du véd, døgnet mangler timer

> Og lade mig besnære til noget, jeg ikke véd, hvad er?

Tid er som bekendt penge

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-05 05:25

> Tid er som bekendt penge

Hæ, hæ....og julen varer længe
M.

Fra : Morten Lind

Dato : 18-12-05 20:47

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hæ, hæ....og julen varer længe
> M.

Nå, det blev et Logitech QuickCam Pro 4000 til kr.: 600,-.

<http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2204,CONT
ENTID=7313>

Der er indbygget mikrofon og det er brugbart med alle styresystemer og
chatklienter. Sjovt nok har de en bedre model, der hedder Pro 5000, men
den virker ikke på en Machintosh, tsk, tsk

På den måde kan hun beholde det, når jeg får råd til en powerbook til
hende.

Og til Jesper: Jeg var en dag forsent ude i Bagsværd - der var ikke
flere tilbage.....

Glædelig jul til alle

M.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-05 17:48

> [...]

> Da jeg ikke har råd til både en ny iMac og et iSight, vil jeg spørge, om
> nogle af Jer véd, hvilket kamera, jeg skal gå efter?

Morten. Netto på Bagsværd Hovedgade lige ved stationen har stadigvæk
Labtec webcams med USB til 139,-

Jeg købte 2 i dag og kunden bag mig købte eet.

De ligger ikke i butikken - du skal spørge.

Det er ikke iSight kvalitet, men de duer på en PC.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 11-12-05 18:25

> Det er ikke iSight kvalitet, men de duer på en PC.

Tak, Jesper
M.