Mere plads!
Fra : Christian Bech

Dato : 10-12-05 13:05

Jeg er fornylig gået fra en 40 GB HD til 80 og troede jeg skulle nyde
al den plads, men skidtet er allerede overfyldt, så jeg leder efter
syndere. En af de grimme er /Library/Application support/Garageband -
jeg skal ikke lave musik, så der sker vel ikke noget ved at smide den
over på en DVD og glemme den på hylden.

Jeg er mere i tvivl med /Library/Audio. Hvad gør den ud over at fylde?
Der ligger nogle loops, som jeg umiddelbart ville henregne til
Garageband, men hvad ved jeg. Har jeg brug for den i andre sammenhænge?

Fra : Morten Lind

Dato : 10-12-05 15:02

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> jeg skal ikke lave musik, så der sker vel ikke noget ved at smide den
> over på en DVD og glemme den på hylden.

nej

> Jeg er mere i tvivl med /Library/Audio. Hvad gør den ud over at fylde?
> Der ligger nogle loops, som jeg umiddelbart ville henregne til
> Garageband, men hvad ved jeg.

De er allerede i GarageBand, som du nu har lagt på en DVD, så slet dem
bare

> Har jeg brug for den i andre sammenhænge?

Nej

M.

Fra : UK

Dato : 12-12-05 23:34

Hej Christian

Jeg har fået 870 mb fri, ved at køre et lille program, der fjerner de sprog
fra styresystemet, man ikke bruger. Du kan hentede det gratis program på:
http://monolingual.sourceforge.net, eller du kan prøve at søge på
Monolingual. Jeg fjernede alle sprog pånær dem, der bare havde antydning af
engelsk og det danske, som jeg kører med.

Printerbeskrivelser kan også fylde meget, hvis du har mange liggende, du
slet ikke bruger.

Hilsen Ulla