[Humor] Forstår I denne Joy of Tech?
Fra : Henrik Münster

Dato : 08-12-05 16:21

Det er sikkert mig, der er enormt tykskallet, men jeg er ikke rigtig
sikker på, hvordan den nyeste Joy of Tech skal forstås. Er der en, der
kan forklare den for mig? Ikke for hurtigt, tak!

<http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/760.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 08-12-05 16:27

Henrik Münster wrote:
> [...]
> sikker på, hvordan den nyeste Joy of Tech skal forstås. Er der en, der
> kan forklare den for mig? Ikke for hurtigt, tak!

Se på afstemningen lige neden under:

Why do you think Steve wants to settle this case?
He just wants to go home early.
Because he is sick of seeing his lawyers.
He is one of the parents suing!
Because he knows a jury would find for the plaintiff.
He knows first-hand the devastating effects of a David Hasselhoff TV
series.
KITT, his artificial intelligence-enhanced supercar, advised him to.

JonB

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-12-05 16:40

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> Se på afstemningen lige neden under:

Står der mere? Jeg plejer aldrig at læse det med småt.

> [...]
> series.
> KITT, his artificial intelligence-enhanced supercar, advised him to.

Jaaah! Jeg vandt. Jeg valgte det rigtige. Får man så en gave sendt?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-12-05 16:28

> [...]
> sikker på, hvordan den nyeste Joy of Tech skal forstås. Er der en, der
> kan forklare den for mig? Ikke for hurtigt, tak!

Måske har netop Hr. Jobs siddet/set for meget på podden.

Flemming Rubini