Cyberduck ftp
Fra : Steen Jensen

Dato : 04-12-05 22:33

Hej
Nogen der har forbundet sig til TDC's standard-hjemmesideserver med
Cyberduck?
Uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke få forbindelse, så hvis nogen bruger
TDC, kunne det være rart at sammenligne indstillinger.....?

Fra : Flemming Mahler

Dato : 05-12-05 18:03

Steen Jensen wrote:
> [...]
> Uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke få forbindelse, så hvis nogen bruger
> TDC, kunne det være rart at sammenligne indstillinger.....?

Måske kan du finde (lidt) hjælp her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=72022

Jeg har ikke lige selv adgang, men svjv er det mest normale problem, at
man kører "Passive FTP" (det vil min Cyberduck i hvert fald pr default).

(( Flemming ))
--
som kun repræsenterer sig selv, og ikke TDC.

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-12-05 19:58

Flemming Mahler <mahler@netfactory.dk> wrote:

> Jeg har ikke lige selv adgang, men svjv er det mest normale problem, at
> man kører "Passive FTP" (det vil min Cyberduck i hvert fald pr default).

Tak for linket, jeg har Cyberduck sat op på samme måde, så TDC anbefaler
man sætter WS_FTP op.

Med Cyberduck i både passiv- og aktiv mode, får jeg bare en fejlmelding
om, at login ikke lykkedes..........