Alle spillelister forsvundet i itunes???
Fra : Henrik Enslev

Dato : 01-12-05 00:55

Hej
Jeg har længe brugt itunes 4.7 på panther og tiger. Nu har jeg lagt 4.9
på, for at få adgang til podcast. Og hvad sker der? Alle spillelister er
væk. Musikken er der godtnok, i en pærevælling (alfabetisk). Navnet på
mit gamle bibliotek er også væk.

Jeg har prøvet at sige den skal finde musik ved opstart, og det gør den
jo sådanset også, men altså ikke listerne.

Jeg prøvede den anden dag med itunes 6 og det var endnu værre, den kunne
slet ikke åbne musikken, men startede med Adam og Eva på bar mark. Det
er en ufed opdatering.

Jeg har min gode gamle 4.7 med pref på backup, så det kan jeg altid
geninstalere, men lidt podcast kunne være sjovt.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Mikkel Westh

Dato : 01-12-05 17:04

Den 01/12/05 0:54 skrev"Henrik Enslev" <no@spam.nix> følgende:

> [...]
>
> Jeg prøvede den anden dag med itunes 6 og det var endnu værre, den kunne
> slet ikke åbne musikken, men startede med Adam og Eva på bar mark. Det

Det lyder ret mærkeligt. Min musiksamling har uden problemer kunne overføres
til alle opdateringer siden 4.7.

> Jeg har min gode gamle 4.7 med pref på backup, så det kan jeg altid
> geninstalere, men lidt podcast kunne være sjovt.

Prøv at kør den, og vælg Arkiv > Eksporter bibliotek, og importer
efterfølgende biblioteket i 6.0.1, så burde det virke.
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden

Fra : Henrik Enslev

Dato : 03-12-05 15:44

Mikkel Westh <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

> [...]
>
> Prøv at kør den, og vælg Arkiv > Eksporter bibliotek, og importer
> efterfølgende biblioteket i 6.0.1, så burde det virke.

Tak for råd. Muligvis en fejl 40. I hvertt tilfælde har jeg
genimporteret spillelister fra min eksterne HD, og nu virker alt normalt
igen. Nu er det version 4.9 med podcast.

Er der nogen fordel ved version 6?

Er det muligt på Apples hjemmeside eller andre steder at finde ældre
versioner?

Fra : Mikkel Westh

Dato : 03-12-05 18:40

Den 03/12/05 15:44 skrev"Henrik Enslev" <no@spam.nix> følgende:

> Hej
>
> Tak for råd. Muligvis en fejl 40. I hvertt tilfælde har jeg
> genimporteret spillelister fra min eksterne HD, og nu virker alt normalt
> igen. Nu er det version 4.9 med podcast.

Selv tak.

> Er der nogen fordel ved version 6?

Lidt anderledes udseende (blev indført i version 5), videofunktion til iPod
(hvis man har den nye), og så kan man købe musikvidoer i iTunes Music Store
(er dog ikke sikker på, hvorvidt dette fungerer i DK, bruger slet ikke
iTMS).

> Er det muligt på Apples hjemmeside eller andre steder at finde ældre
> versioner?

Jeg kender ikke umiddelbart nogle steder.

Fra : Steen Jensen

Dato : 01-12-05 18:58

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> men lidt podcast kunne være sjovt.

Absolut. Jeg hører ikke andet i bilen fra/til arbejde.

Mine favoritter er

Daily Source Code med Adam Curry
Cush: Things I Say
iTunes New Music Tuesday