Åh nej, forsinkelse fra Apple Store
Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-05 20:09

Det er altså lidt irriterende med Apple Stores skiftende leveringstider.
For nylig var jeg imponeret over at modtage en indgraveret iPod nano kun
tre dage efter bestillingen. I sidste uge bestilte jeg så seks småting.
Den længste leveringstid var 3-4 dage. Alligevel stod de bagefter til
"shipping" d. 30/11, hvilket nærmere var syv dag. Den dag er så nået i
dag, og jeg har netop modtaget en e-mail:

"The demand for the product you ordered has been higher than
anticipated. We are shipping as quickly as possible, but cannot meet the
ship date we previously estimated for you. We now expect to ship your
order by December 19th, 2005."

De levner dog en et lille håb:

"Please note that product availability can change rapidly and it is
possible that your order may ship much sooner than we anticipate."

Og de beklager meget:

"Your business is very important to us, and we apologise for any
inconvenience that this change may cause."

Det er bare lidt surt, for dels har jeg bestilt levering i Esbjerg,
fordi jeg har fri i denne uge. Ellers ville jeg have det leveret i
København, hvor jeg er hele ugen. Dels skulle noget af det bruges som
kalendergaver til børnene. Det var dejligt, hvis Apple Store så sendte
de dele, der kan leveres. Det gør mange andre net-butikker. Jeg kan bare
ikke se, det er en mulighed. Nu ligger de fem ting sikkert bare og
venter på den sjette, der er i restordre. Nå, men forventningens glæde
er jo den største. Det bliver bare lidt svært at lave back-up uden cd'er
eller ekstern harddisk.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster