Museforsinkelse på ny 17" PowerBook
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 29-11-05 17:21

Nogen der har prøvet dét, at musen lige 'fryser' i et sekund?

Fra : Tom

Dato : 29-11-05 19:16

On 29/11/05 17:20, in article 1h6sth4.1vdbzeu16k54dkN%no@way.dk, "Jens
Rasmussen" <no@way.dk> wrote:

> Nogen der har prøvet dét, at musen lige 'fryser' i et sekund?

Jep!
Det er "et eller andet.."
Gå ind i stikkontakten få musen til at reagere hurtigere eller langsommere,
bare et eller andet, så den skal "huske" indstillingen.
Enten vil den så allerede når du går ud og bruger musen, eller ved næste
start/ log in fungere..
Jeg kan dog sagtens tage fejl, da min mus er en logitech, der bare ind i
mellem er "lidt ( faktiskret meget ) dum"..
Tom

Fra : Brian S

Dato : 29-11-05 21:46

Også her!
Jeg mener at huske, at det var værre i Panther, end det er nu i Tiger.
Men det er der stadig, også selvom jeg - uden have formålet - faktisk
har gjort som Tom foreslår.

Brian

Fra : Ole

Dato : 29-11-05 21:49

<no@way.dk> wrote:

> Nogen der har prøvet dét, at musen lige 'fryser' i et sekund?

Er det en "rigtig" mus eller trackpad du bruger?

Hvis det er sidstnævnte kan den resettes ved at dække den med hele sin
håndflade i 3-4 sekunder.

Det plejer at hjælpe hos mig.

Mvh
Ole