Voodoo 3000 AGP problem...
Fra : p

Dato : 23-01-01 13:42

Min skærm - en Samsung 900p - er begyndt at opføre sig underligt. Jeg skal
justere brightness og contrast helt op før kvaliteten er tålelig, den er ca.
1½ år gammel (grafikkortet ligeså) og jeg kan ikke rigtig finde ud af, om
det kan være grafikkortet eller skærmen, der er problemer med?? Er der
andre, der har haft lignende problemer?

På forhånd tak!

Fra : Nikolaj Woel

Dato : 23-01-01 17:34

jeg har haft samme problem med min samsung 17", så sendte jeg den ind til
rep. Og så var den klaret. Det er nemlig skide irreterende... husk at skriv
at det der er galt med den. De er flinke til selv at lave de mindste fejl.
Jeg har haft min inde 3-4 gange for at få den finjusteret.

Fra : Daniel Andersen

Dato : 23-01-01 16:43

> Jeg har haft min inde 3-4 gange for at få den finjusteret.

Lyder sandelig som om det er en god skærm!!!

Fra : Nikolaj Woel

Dato : 23-01-01 17:54

Der er altid nogen der skal have dem der ikke der ikke er ordenligtige fra
starten.

Fra : Daniel Andersen

Dato : 23-01-01 17:03

> Der er altid nogen der skal have dem der ikke der ikke er ordenligtige fra
> starten.

"Dem der ikke der ikke" ????....

Jep! kender det godt - Det er bare surt show....

Daniel

Fra : p

Dato : 24-01-01 09:02

Tak for svaret - nu må jeg vel slæbe min skærm til forhandleren og få den
gennemjusteret....