.bin filer
Fra : Flemming Th.Pedersen

Dato : 23-11-05 21:04

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kører .bin filer på en MAC

Flemming

Fra : Bruno

Dato : 23-11-05 21:20

Flemming Th.Pedersen wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kører .bin filer på en MAC

Kan du ikke bare få hjælp fra firmaet hvor du har købt dem.

Mvh

Bruno

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-11-05 21:29

In article <4384cb3b$0$1794$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Flemming Th.Pedersen" <1918@pedersen.mail.dk> wrote:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kører .bin filer på en MAC
>
> Flemming

Hvis det er nogen film-materiale kan det køres med VLC. Det kan også
være noget pakket som kan pakkes ud med Stuffit Expander.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-11-05 22:06

Hej Steen & Flemming

- Og hvis det er i noget Java, så behøver man slet ikke pakke dem ud.
Det samme gælder, hvis det er .zip filer i Java pakker...
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 23-11-05 22:37

"Flemming Th.Pedersen" <1918@pedersen.mail.dk> writes:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kører .bin filer på en MAC

Hvis det er MacBinary kan StuffIt Expander klare den. Hvis det er
bin/cue kan Toast måske. Ellers må du fortælle lidt mere om, hvad du
formoder det er.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-11-05 00:27

Hejsa

Toast 7.x kan klare .bin/cue...
mvh. Erik Richard

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 24-11-05 21:14

Hej Allesammen
Tak for jeres svar med hensyn til *.bin filer til MAC.
Det drejer sig om et freeware program jeg har hentet som kan lave
AppleLoops.
Det hedder Apple_Loops_SDK_1.1.dmg
Jeg kan tilsyneladende ikke åbne det med Stufflt.
Har en spritren G5
Igen tak, håber der kommer nye oplysninger i sagen.
Er helt ny MAC bruger

Flemming

Fra : Steen Larsen

Dato : 24-11-05 21:45

In article <43861ef8$0$1754$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Flemming Pedersen" <1918@pedersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg kan tilsyneladende ikke åbne det med Stufflt.
> Har en spritren G5
> Igen tak, håber der kommer nye oplysninger i sagen.

En dmg fil er et disk-image som du bare dobbeltklikker på hvorefter der
monteres en ny disk som i dit tilfælde vil hedder Apple_Loops_SDK_1.1.