Retursvar i formular - hvordan
Fra : TL

Dato : 25-01-06 15:35

hej alle...

Har en formular (helt alm. form action uden ASP-komponenter) hvor man bl.a.
indtaster sin mail-adresse.

Efter indsendelse af beskeden ryger brugeren selvfølgelig til en
"tak-for-svaret-side",
men hvordan får jeg gemt den indtastede mail-adresse og sendt en automail
til modtageren med en bekræftelse på
at beskeden er modtaget.

--
med venlig hilsen

TL
- - -
www.lindkold.dk
Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-06 17:34

"TL" <lindkoldFJERN@MIGgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "tak-for-svaret-side",
> men hvordan får jeg gemt den indtastede mail-adresse og sendt en automail

Det skal du bruge noget serverside til. Kan ikke lade sig gøre i ren html.

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : TL

Dato : 25-01-06 17:38

"CS" < skrev i en meddelelse

> Det skal du bruge noget serverside til. Kan ikke lade sig gøre i ren html.

Okay så - så tror jeg at jeg hopper over i serverside-gruppen og stiller
spørgsmålet der.
Tak for hjælpen.

TL
- - -