Endnu et valideringssprøgsmål
Fra : Holst

Dato : 23-01-06 15:26

Den skriver:

Warning Line 233, column 47: reference not terminated by REFC
delimiter .

...="newsbox" href="index.php?item=2&sub=2&news=3"> ...

If you meant to include an entity that starts with "&", then you
should terminate it with ";". Another reason for this error message
is that you inadvertently created an entity by failing to escape an
"&" character just before this text.

og peger på det første & i linjen. Betyder det, at jeg bør erstatte alle
& med & ...?

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 15:30

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> og peger på det første & i linjen. Betyder det, at jeg bør erstatte alle &
> med &amp; ...?

Ja.

Vær flink at holde dig i din en tråd når problemet omhandler det samme

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Holst

Dato : 24-01-06 11:23

CS wrote:

> Ja.

Tak for hjælpen. Så fik jeg luget alle fejl og advarsler bort.

> Vær flink at holde dig i din en tråd når problemet omhandler det samme

De var nu opdelt bevidst i 1) fejl med manglende afslutning af
elementer; 2) problemer med attributter; og 3) noget krimskrams.