Få default.shtml til at virke, når der er ~
Fra : Holger Wahlström

Dato : 16-01-06 13:57

Jeg har "hugget" AnyLink Drop Down Menu fra
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/dropmenuindex.htm, og
afprøver det på min side psykologibasen.dk/Storstoreforside.shtml
under "Forum". Det funker, men jeg kan så ikke få hovedlinket
Forum til ved klik at føre videre til Storstoreforum.shtml, der
altså er forside for alle indlæg, hvoraf kun de nyeste er med i
drop down menuen.
Nogen derude, der kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-01-06 18:08

Holger Wahlström skrev:

> Jeg har "hugget" AnyLink Drop Down Menu fra
> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/dropmenuindex.htm, og
> afprøver det på min side psykologibasen.dk/Storstoreforside.shtml
> under "Forum".

Start med at validere din side. Der er mange fejl i xhtml-koden.

Se evt. siderne her: <http://www.html-faq.dk/1005.asp>
<http://diveintomark.org/archives/2003/05/05/why_we_wont_help_you>

--
Jens Gyldenkærne Clausen