Login system
Fra : KuE

Dato : 15-01-06 12:24

Hej html'er! jeg er blevet ansat som en slags grafikker på en net
avis, men jeg har et lille problem. jeg vil gerne have så at
redaktørene kan logge ind og poste deres nyheder og billeder
direkte på siden.. hvordan gør jeg?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 15-01-06 12:40

KuE skriblede bla:
> [...]
> avis, men jeg har et lille problem. jeg vil gerne have så at
> redaktørene kan logge ind og poste deres nyheder og billeder

Har du lavet siden ?
Kan vi se den ?
Det kan ikke laves med HTML.

Du skal bruge enten Javascript eller bedre serverside.
PHP eller ASP alt efter hvad jeres webhotel kan køre, så spørg i en af de
relevante grupper:

news:dk.edb.internet.webdesign.clientside "javascript"

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : KuE

Dato : 15-01-06 14:13

> [...]
> relevante grupper:
>
> news:dk.edb.internet.webdesign.clientside "javascript"

jeg har lagt et sample ind på min gamle side http://www.freewallpapers.1go.dk
men har ikk lavet noget indhold så det er bare google på siden.

Fra : jopa

Dato : 15-01-06 14:30

KuE skriblede bla:

> jeg har lagt et sample ind på min gamle side
> http://www.freewallpapers.1go.dk men har ikk lavet noget indhold så
> det er bare google på siden.

Jo men det siger ikke meget om hvad du kan bruge til dit login system.

Kan du køre PHP ?
Kan du køre ASP ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : KuE

Dato : 15-01-06 14:40

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> KuE skriblede bla:

> Jo men det siger ikke meget om hvad du kan bruge til dit login system.
>
> Kan du køre PHP ?
> Kan du køre ASP ?
>

> --
> Mvh.John